ساعت هوشمند هوآوی

ساعت هوشمند هوآوی

ساعت‌های هوشمند هوآوی نسبت به مچ بندهای هوشمند آن طرفداران بیشتری دارد. این ساعت‌ها تقریبا تمام امکانات موردنیازکاربران را در اختیار آن‌ها قرار میدهد. در این مطلب قصد داریم چند مدل ساعت هوشمند هوآوی را به شما معرفی کرده تا در انتخاب و خرید آن بهتر عمل کنید.

یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند در بین محصولات هوآوی و دیگر برندها، سری GT است که به عملکرد و پایداری بالا معروف است.

اگر تمایل به مطالعه مطلب ساعت هوشمند شیائومی دارید کلیک کنید.

ساعت هوشمند هواوی مدل huawei watch gt2:

ساعت هوشمند هواوی مدل huawei watch gt2 از محصولات موفق هواوی به شمار می‌آید .

ظاهر ساعت :

ظاهری مشابه یک ساعت مچی کلاسیک دارد. طراحی خیره کننده این ساعت نگاه کاربران را به خود جلب کرده است. یک ساعت با صفحه‌ی گرد که یک انتخاب عالی برای آقایان و خانم‌هاست. این محصول دارای نمایشگر always on display است. صفحه نمایش آن بسیار واضح و با کیفیت است. ساعت هوشمند هواوی از طریق بلوتوث به تلفن همراه متصل می‌شود و به می‌توان به تماس‌ها پاسخ داد و قابلیت مکالمه دارد. کارایی باتری مدل gt2 فوق العاده است و می‌تواند تا 14 روز باتری را ذخیره کند.

قابلیت ها :

ساعت هوشمند هواوی مدل gt2 دارای مجموعه کاملی از حسگرها است. این حسگرها شامل شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، سنجش اپتیکال ضربان قلب، سنجش شدت روشنایی محیط و سنجش فشار هوای محیط است. این ساعت با داشتن این سنسورها قادر به پایش خواب، فعالیت بدنی، سلامت قلب و استرس کاربر است.

ساعت هوشمند هواوی Gt2 یک قابلیت جالب دیگر نیز دارد؛ TruRelax قابلیتی است که از طریق پایش ضربان قلب و تغییرات آن در طول روز، می‌تواند شدت استرس کاربر را اندازه‌گیری کرده و توصیه‌هایی برای کاهش استرس ارائه کند.

ساعت هوشمند هوآوی
ساعت هوشمند هوآوی مدل gt2

قیمت ساعت هوشمند هوآوی مدل Huawei Watch GT2:

قیمت هواوی واچ جی تی 2 بسیار اقتصادی و به صرفه در نظر گرفته شده است. اما این ساعت هوشمند در دسته ساعت های ارزان قرار نمی گیرد زیرا از امکانات و ویژگی های سلامت و ورزشی بسیار زیادی پشتیبانی می کند.

نکات مهم ساعت هوشمند هوآوی مدل Huawei Watch GT2:

در این مطلب به معرفی مشخصات ساعت هواوی Gt2 پرداختیم. ساعت بررسی ساعت هوشمند هواوی Gt2 نشان داده که ما با یک ساعت هوشمند با طراحی چشم‌نواز، کیفیت ساخت بالا، سخت افزار پرقدرت و باتری با دوام رو به رو هستیم. این ساعت هوشمند قادر است فعالیت بدنی، خواب، سلامت قلب و استرس شما را به طور بی‌وقفه پایش کند و با بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی، توصیه‌هایی کاربردی به شما ارائه کند.

همچنین با ضد آب بودن هواوی واچ جی تی ۲، با خیال آسوده می‌توان حین شنا، استحمام یا روزهای بارانی از آن استفاده کرد.

ظاهر ساعت هوشمند هوآوی مدل GT3 :

ساعت هوشمند هوآوی مدل GT3در دو مدل 42 میلی متری و 46 میلی متری طراحی شده که مناسب مچ‌های بزرگ تر است. صفحه نمایش این مدل ظاهری گرد و یادآور ساعت مچی کلاسیک است. این ساعت همراه با بند چرمی قهوه ای و بند فلزی طلایی عرضه میشود . البته همراه با بند سیلیکونی مشکی هم استفاده میشود که مناسب اسپرت پسندها و ورزشکاران است.

 

ساعت هوشمند هوآوی
ساعت هوشمند هوآوی مدل gt3
باتری :

یکی از بزرگترین نقاط ضعف اکثر ساعت‌های هوشمند، دوام باتری آنهاست. این مورد که مجبور باشید مدام ساعت را از روی مچ دستتان باز کرده و آن را شارژ کنید، می‌تواند به کلی عملکرد یک ساعت هوشمند را با مشکل مواجه کند. اما با GT3 مشکلی از بابت شارژ باتری نخواهید داشت و با یک بار شارژ کامل می‌توانید تا 7 روز در مدل 42 میلی‌متری و تا 14 روز در مدل 46 میلی‌متری به صورت معمول از ساعت هوشمندتان استفاده کنید. به این ترتیب نیازی نیست هرشب ساعت را از مچ‌تان باز کرده و آن را شارژ کنید، چراکه با این کار به کلی قابلیت پایش کیفیت سطح خواب را از دست خواهید داد. یا حتی به صورت طولانی مدت می‌توانید ورزش کنید و مطمئن باشید که ساعت هوشمند GT3 در حال پایش دقیق فعالیت‌های شماست و در بین کار شارژ آن تمام نمی‌شود.

قابلیت‌ها :

این ساعت از طریق یک میکروفون و بلندگوی باکیفیت امکان مکالمه و پاسخگویی به تماس‌ها را دارد. بلندگوی این مدل به قدری با کیفیت تعبیه شده است که شما در جاهای شلوغ نیز میتوانید شرایط برقراری مکالمه با صدای واضح را داشته باشید.

این ساعت امکان شناسایی و محاسبه بیش از 100 نوع حرکت ورزشی و پایش سطح اکسیژن خون و ضربان قلب را دارد. با استفاده از هوش مصنوعی مشخص میکند که شما تا چه مسافتی و با چه سرعتی توانایی دویدن دارید. سپس بر اساس نموداری که برای شما ترسیم میکند اعلام میکند که چه هدف گذاری باید انجام دهید تا به نتایج خوبی برسید.

MARYAM
ارسال دیدگاه