- ثبت، پردازش و ارسال سفارش
1. در روزهای کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
2. ساعت کاری صنفی در قسمت تماس با ما لحاظ گردیده است.
3.کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت صنفی به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند.
4. صنفی در اولین ساعات کاری شروع به پردازش سفارش می نماید و حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت (در زمان کاری) پردازش صورت خواهد یافت.
5. در مواردی که نیاز به ارسال مرسوله نیست و سفارش به صورت آنلاین انجام گیرد، عملیات دریافت خدمت نیز به صورت آنی و پس از واریز وجه انجام خواهد شد (همانند سفارش پیام کوتاه).
6. در مواردی که پس از سفارش مشخص شود جنس در انبار صنفی موجود نباشد کاربر می تواند کالای جایگزین انتخاب نماید و یا در درخواست استرداد وجه نماید که در این صورت حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت پس از دریافت نامه و اطلاعات شماره کارت، وجه به مشتری عودت داده خواهد شد.
7. صنفی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای این صنفی محفوظ است.
8.کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.